Εκδηλώσεις

9η ΕΤΗΣΙΑ - ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ - ΑΜΟΡΓΟΣ - 2011

Όταν έπεσε η ιδέα η ετήσια εκδρομή του Π.Ο.Φ.Σ. να γίνει και πάλι στα Κουφονήσια και συγκεκριμένα στο Άνω Κουφονήσι, όλοι εξέφρασαν τη χαρά τους για αυτό το εξαιρετικό νησί στο κέντρο των μικρών Κυκλάδων. Ένα νησί που φημίζεται για την ηρεμία του, την γραφικότητά, το χρώμα, την φιλοξενία των κατοίκων του αλλά και τις υπέροχες παραλίες με τα γαλάζια νερά. Έτσι μετά το 2005, φέτος, ξαναβρεθήκαμε στα Κουφονήσια.

Πολλά πληρώματα με τις οικογένειές μας μαζί με 14 Δελφινάκια, ξεκινήσαμε από την Πέμπτη 9 έως και το Σάββατο 11 Ιουνίου 2011 και βρεθήκαμε μέσω Σαντορίνης στη μαρίνα του Άνω Κουφονησίου για να συμμετέχουμε στην 9η ετήσια εκδρομή του Π.Ο.Φ.Σ. 'ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ 2011'. Το Σάββατο το βράδυ στο χώρο της μαρίνας έγινε η καθιερωμένη γιορτή του Π.Ο.Φ.Σ. σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές. Το φαντασμαγορικό σόου με βεγγαλικά που φρόντισε ο Μανόλης Φασουλάκης έδωσε το έναυσμα για να ξεκινήσει το συγκρότημα του Κωστή Σταυρακάκη που μαζί με τον Παράσχο Γαιτάνο έδωσαν ζωή και ρυθμό στο ήρεμο νησί μέχρι το πρωί με ανεπανάληπτο κέφι, κρητικά τραγούδια, μαντινάδες, πολύ χορό, κρασί, ρακί και άφθονες γεύσεις από κρητικά και τοπικά προϊόντα.

Την Κυριακή το πρωί ξεκινήσαμε όλοι μαζί για μια βόλτα στην Αμοργό όπου μας περίμενε ο Δήμαρχος του νησιού Κος Νικήτας Ρούσσος και με λεωφορεία μεταφερθήκαμε στην Μονή της Παναγίας της Χοζοβιώτισσας όπου νιώσαμε δέος από την εικόνα που αντικρίσαμε. Μια μονή στα 300 μέτρα ύψος, χτισμένη μέσα κυριολεκτικά στο βράχο και από κάτω το χάος. Μετά από τα 350 σκαλοπάτια που ανεβήκαμε μας πρόσφεραν από ένα λουκουμάκι μαζί με δροσερό πηγαίο νερό. Μετά από ένα υπέροχο γεύμα στο Γεωργαλίνι στο χωριουδάκι Βρούτσι, πλεύσαμε πίσω στη βάση μας και την Δευτέρα ξεκινήσαμε για την επιστροφή μέσο Ίου που κάναμε μια στάση για μπάνιο και φαγητό στην ονομαστή παραλία Μαγγανάρι και από κει μέσο Θηρασίας στο Ηράκλειο.

Το Διοικητικό συμβούλιο και ο αρχηγός της εκδρομής Δημήτρης Γιαβρίδης ευχαριστούν τον πρόεδρο των Κουφονησίων Κο Αντώνη Κωβαίο, τον Πρόεδρο του Σ.Τ.Ε. Κουφονησιου, τον Ηλία Φωστίερη αλλά και όλους τους Κουφονησιώτες που μας βοήθησαν στην οργάνωση και στην άψογη φιλοξενία που μας παρείχαν, τον Δήμαρχο Αμοργού Κο Νικήτα Ρούσσο, το Λιμεναρχείο Αμοργού, τους Χορηγούς της εκδρομής: Νερά - ΖΑΡΟΣΓΙΑΒΡΙΔΗΣ Ανταλλ/κα αυτ/των - Λιπαντικά, ΑΣΜΑΝΗΣ Πίνακες, κουρτινόξυλα – Bizart, ΔΕΛΙΣΣΑΒΑΣ – Φανοποιεία, MOTOTEC– ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ – Συνεργείο μοτοσυκλετών SUZUKI, ΥΑΛΕΜΠΟΡΙΚΗ - ΓΕΩΡΓΑΚΑΚΗΣ, SCUBAKRETA– ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ, ΧΑΡΙΤΟΣ – Επιπλα, Κουζίνες, ΦΑΣΟΥΛΑΚΗΣ - Οπτικά, ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ – Πέργκολες, ΜΑΡΚΟΥΡΑΚΗΣ - Κατασκευαστική, ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ - Πολιτικός μηχανικός, TOURLINE - ΔΕΣΙΠΡΗΣ Γ. Τουριστικό γραφείο, ΜΠΟΥΚΕΤΟ - ΜΠΑΛΟΝΙΑ Βεγγαλικά, Εκδηλώσεις, MARINE 360 ΜΟΣΧΑΚΗΣ - Ναυτιλιακά αλλά και όλους όσους βοήθησαν στην οργάνωση αυτής της εκδρομής.