Εκδηλώσεις

ΑΣΚΙΦΟΥ - ΓΑΜΟΠΙΛΑΦΙΑΔΑ 2017

Όταν ανέλαβα την εκδρομή στο Λευκορίτη κατάλαβα πως οι προσδοκίες είναι μεγάλες αφού κάθε χρόνο γίνεται με επιτυχία. Ήταν η πρώτη μου εκδρομή και ήθελα όλα να κυλίσουν ομαλά……… πράγματι από την αρχή το ενδιαφέρων ήταν μεγάλο … και έτσι το άγχος μεγάλωνε ……

Ο Χάρης από την πρώτη μέρα δίπλα μου ‘’ Ηρακλή μαζί σου θα είμαι ‘’ …… . Ο πρόεδρος επίσης, έτσι άρχισα να αισθάνομαι άνετα και ξεκίνησα με το Νίκο συνοδηγό για του Ασκίφου..

Πρώτη στάση Βρύσες για φαγητό, εκεί και ο πανταχού παρών Πάρης με την Ρένα και τον κ. Τζώρτζη. Μετά από το λουκούλλειο γεύμα και μετά από 20 λεπτά φτάσαμε στο χιονισμένο ξενοδοχείο, τακτοποιηθήκαμε και περιμέναμε αφίξεις. Η μέρα πέρασε γρήγορα, ήρθαν όλοι, ο Νίκος με την Κατερίνα, ο Γιώργος με την Σουζάνα, η Ελένη με τον μικρό Μηνά, ο Μάνος με την φαμίλια, ξεκίνησε ο χαβαλές και φυσικά το τάβλι. Η δασκάλα Ρένα φρόντισε με τις διπλές να μας κερδίζει εύκολα και κάπου εκεί ο πρόεδρος να φωνάζει ‘’ άντε μας περιμένει ο Λευτέρης στα Χανιά …..’’ Το βράδυ μας τελειώνει στις 4 που επιστρέψαμε από την κοπή της πίτας του ομίλου των Χανίων μετά από πολύ χορό και πολλά ποτά με την Βιβή και την Μαρίνα να μας ξεσηκώνουν διαρκώς.

Το πρωί όλοι στο πρωινό χαβαλέ, καφέ και η γνωστή κουβεντούλα ποικίλης ύλης, από σκάφη μέχρι συνταγές…. 12 και αναχώρηση με πρώτο προορισμό το Φραγκοκάστελο οδηγώντας το νέο FIAT FULL PACK 2,5cc που μας ειχε παραχωρήσει για test drive η ΠΥΡΑΜΙΣ Α.Ε., και μετά στο καθιερωμένο ραντεβού για την ετήσια ‘’ Γαμοπιλαφιάδα ‘’ της Λέσχης Φουσκωτών Σκαφών Χανίων στα Σφακιά. Σε μια μεγάλη ταβέρνα με θέα τη θάλασσα γευτήκαμε το καθιερωμένο ‘’ γαμοπίλαφο ‘’ και πολλά τοπικά εδέσματα. Το καλό κρασί, η ζωντανή παραδοσιακή μουσική, αλλά προπάντων η καλή παρέα, κράτησε το γλέντι και τα τραγούδια μέχρι αργά το απόγευμα. Μετά την απαραίτητη ξεκούραση στο ξενοδοχείο και αφού προστέθηκαν ακόμα δύο ζευγάρια του ομίλου μας, γίναμε μια μεγάλη παρέα μπροστά στο τζάκι όπου η βραδιά κύλισε και πάλι με πολύ κέφι, πειράγματα και πολλά ανέκδοτα.

Την Κυριακή το πρωί μετά το υπέροχο πρωινό, ξεκινήσαμε για τζιπάδα ενώ ο πρόεδρος μας είχε συνάντηση στα Χανιά με τους εκπροσώπους των ομίλων της υπόλοιπης Ελλάδας. Μέσα από μια όμορφη χιονισμένη διαδρομή καταλήξαμε στον Καλλικράτη, ένα μικρό ορεινό χωριό χτισμένο στο οροπέδιο των Λευκών ‘Ορεων στην επαρχία Σφακίων της Κρήτης. Υπέροχο τοπίο, υπέροχες εικόνες της φύσης που σε βοηθούν να ξεφεύγεις από την καθημερινότητα. Συνεχίζοντας καταλήξαμε στο ιστορικό χωριό Ασή Γωνιά, τόπο καταγωγής αρκετών οπλαρχηγών. Καφέ και παιχνίδια στην τσόχα σε παραδοσιακό καφενείο του χωριού, όπου η φιλοξενία των κατοίκων δεν πέρασε απαρατήρητα. Κατηφορίζοντας προς το Ρέθυμνο σταματήσαμε για μεσημεριανό φαγητό και αργά το απόγευμα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής ξεκούραστοι, ανανεωμένοι, έχοντας γεμίσει τις μπαταρίες μας, έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε και πάλι την καθημερινότητα.

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για την κατανόηση και την βοήθεια που μου δώσατε απλόχερα όλοι. Ιδιαίτερα ευχαριστώ την Ελένη Πλατάκη που μαζί γράψαμε αυτό το κείμενο, τον κ. Νίκο Καλόγερη και τον μοναδικό Λευκορίτη που μας φιλοξένησε και τέλος την Λ.Φ.Σ.Χ για την φιλοξενία τους. Σας ευχαριστώ πολύ Ζωγραφάκης Ηρακλής

Κείμενο: Ηρακλής Ζωγραφάκης, Ελένη Πλατάκη    Φωτογραφίες: Ηρακλής Ζωγραφάκης, Ελένη Πλατάκη, Βιργινία Αργυράκη.